مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 05:302021-08-14سياسي

68 اکیپ بر کشتار دام در ایام تاسوعا و عاشورا نظارت می کننند


مدیر کل دامپزشکی استان کرمان از نظارت بهداشتی 68 اکیپ دامپزشکی بر کشتار دام در ایام تاسوعا و عاشورا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو پروتکل های مربوط به برگزاری مراسم عزاداری ایام سوگواری شهادت حضرت ابا عبدااله الحسین، اداره کل دامپزشکی استان به منظور حفظ سلامت گوشت دام های نذری و به تبع آن سلامت مصرف کنندگان و تأمین بهداشت عمومی اقدام به اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ویژه این ایام می کند.

وی گفت: این اداره کل با هماهنگی با تمامی دستگاه های مربوطه از جمله فرمانداری، شهرداری، مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان های استان، ناظرین شرعی، ائمه جمعه و جماعات، اعضا جلسه بهداشت و مرکز بهداشت شهرستان، کمیته امداد حضرت امام (ره)، بهزیستی، هیئت امنا و متولیان بقاع متبرکه و… اقدامات لازم در این ایام را به بهترین نحوه ممکن و فراگیرتر از سنوات گذشته اجرایی خواهد کرد.

مدیر کل دامپزشکی استان کرمان از حضور 68 اکیپ ثابت و سیار نظارتی بهداشتی در این ایام در استان خبر داد و اظهار کرد: تعداد پرسنل عملیاتی 32 نفر دکتر دامپزشک، 53 نفر بازرسان بهداشتی به همراه 21 نفر از ناظرین شرعی می باشند.

رشیدی با اعلام اینکه اولویت کشتار دام های نذری در محل کشتارگاه های دام می باشد از آمادگی لازم کشتارگاه های دام استان برای پذیرش دام های نذری و ذبح آنها با رعایت پروتک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

68 اکیپ بر کشتار دام در ایام تاسوعا و عاشورا نظارت می کننند

68 اکیپ بر کشتار دام در ایام تاسوعا و عاشورا نظارت می کننند