مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 05:252021-08-14بين الملل

اپوزیسیون مالزی پیشنهاد نخست وزیر را رد کرد


احزاب اپوزیسیون مالزی به همراه یکی از متحدان کلیدی درخواست برای حمایت از نخست وزیر را در ازای اصلاحات سیاسی و انتخاباتی رد و به وی تاکید کردند تا به سرعت استعفا دهد.

- احزاب اپوزیسیون مالزی به همراه یکی از متحدان کلیدی درخواست برای حمایت از نخست وزیر را در ازای اصلاحات سیاسی و انتخاباتی رد و به وی تاکید کردند تا به سرعت استعفا دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، تنش برای محی الدین یاسین، نخست وزیر مالزی در مارس 2020 و با از دست رفتن اکثریت و ائتلافی بی ثبات شروع شد.

او در مقابل درخواست های بیشمار برای کناره گیری، مقاومت کرد اما فشارها در ماه جاری میلادی و پس از آن افزایش یافت که برخی از قانونگذاران مالزیایی در ائتلاف حاکم دست از حمایت وی کشیدند.

محی الدین یاسین در سخنرانی تلویزیونی خود نخستین بار اذعان داشت که فاقد اکثریت است و به قانونگذاران اپوزیسیون تاکید کرد تا از او در رای اعتماد حمایت کرده و از برگزاری انتخابات در بحران کرونا اجتناب کنند.

نخست وزیر مالزی همچنین وعده داد که اگر چنین شود، اصلاحاتی در قوانین انتخاباتی و سیاستگذاری ها ایجاد می کند.

پاکاتان هاراپان ، اصلی ترین حزب مخالف نخست وزیر در بیانیه ای اعلام کرد: این نخستین بار در تاریخ مالزی است که یک نخست وزیر اذعان می کند که حمایت اکثریت را از دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اپوزیسیون مالزی پیشنهاد نخست وزیر را رد کرد

اپوزیسیون مالزی پیشنهاد نخست وزیر را رد کرد