مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مرداد 1400 ساعت 03:452021-08-14سياسي

الهیه و مشاور، مغضوبان تاکسی های اراک!


قصه های تاکسی های شهر اراک تمامی ندارد، تا دیروز بحث بر این بود که چرا در شرایط قرمز کرونایی پروتکل های مرتبط با فاصله گذاری اجتماعی رعایت نمی شود و رانندگان سه مسافر را در صندلی عقب سوار می کنند و امروز نیز باید استنکاف آنها برای تردد در برخی از خطوط را شاهد باشیم.

- ایسنا/مرکزی قصه های تاکسی های شهر اراک تمامی ندارد، تا دیروز بحث بر این بود که چرا در شرایط قرمز کرونایی پروتکل های مرتبط با فاصله گذاری اجتماعی رعایت نمی شود و رانندگان سه مسافر را در صندلی عقب سوار می کنند و امروز نیز باید استنکاف آنها برای تردد در برخی از خطوط را شاهد باشیم.

طبیعتا گذر همه اراکی ها به ابتدای خیابان محسنی در این شهر افتاده است، ایستگاه تاکسی این منطقه مختص خیابان دانشگاه، کوی مصطفی خمینی، حافظیه، فاطمیه، معلم، الهیه، مشاور و .

است، اما این روزها رانندگان تاکسی مدل خاصی از خدمات رسانی را باب کرده اند و از سوار کردن مسافران مربوط به شهرک های الهیه یا مشاور خودداری می کنند.

این معضلی است که ساکنان این شهرک ها که برای تردد بین شهرک و مرکز شهر، تاکسی را برمی گزینند، با ایسنا مطرح کرده اند.

نگار، یکی از شهروندان اراکی با انتقاد از وضعیت ایجاد شده توسط رانندگان ایستگاه محسنی به ایسنا گفت: متاسفانه اخیرا رانندگان از سوار کردن مسافران شهرک های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الهیه و مشاور، مغضوبان تاکسی های اراک!

الهیه و مشاور، مغضوبان تاکسی های اراک!