مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 11:552021-08-13سياسي

درخواست استاندار خوزستان از مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی


تقاضا می کنم مردم در همه شرایط از جمله دورهمی ها و مراسم عزاداری، پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند و حتی الامکان در اجتماعات کمتر شرکت کنند.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: تقاضا می کنم مردم در همه شرایط از جمله دورهمی ها و مراسم عزاداری، پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند و حتی الامکان در اجتماعات کمتر شرکت کنند.

قاسم سلیمانی دشتکی امروز (22 مردادماه) در بازدید از یک هیات عزاداری در اهواز که به مرکز 24 ساعته واکسیناسیون تبدیل شده است، اظهار کرد: از کار بسیار زیبایی که توسط آقای حمید انجام شدف تشکر می کنیم.

همه ما نوکر و عاشق سیدالشهدا(س) هستیم و این اقدام ارزنده در شرایط کنونی اگر بالاتر از خیلی از مراسمات عزاداری نباشد، کمتر از آن هم نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، وی افزود: آقای حمید در شرایطی که هر ساله منزل و دفتر کار خود را در ماه محرم برای برگزاری مراسم عزاداری تدارک می داد، امسال منزل و دفتر کار خود را در عین اینکه به حال و هوای محرم مزین نمود، به امر واکسیناسیون اختصاص داد و این هیات، تبدیل به مرکز 24 ساعته واکسیناسیون شد.

استاندار خوزستان گفت: شرایط کرونا در کشور و استان خوزستان خوب نیست به طوری که میزان فوتی ها و بستری های روزانه ما نسبت به 20


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست استاندار خوزستان از مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی

درخواست استاندار خوزستان از مردم برای رعایت پروتکل های بهداشتی