مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 10:052021-08-13سياسي

سفرای روسیه و انگلیس پیغام صندلی خالی را درک کنند


وی با اشاره به اقدام غیردیپلماتیک سفرای روسیه و انگلیس گفت: سفرای روسیه و انگلیس خواسته و ناخواسته روزهای اشغال ملت ایران در جریان جنگ جهانی دوم را یادآور شدند و خالی بودن صندلی آمریکا یک پیغام داشت و آن این بود که روس ها و انگلیس ها کاری نکنند که صندلی آن ها هم خالی بماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستار، حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ نیا امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با بیان اینکه کار دولت دوازدهم طی هشت سال گذشته، خنداندن مردم بود، اظهار کرد: آن ها به جای مبارزه با کردند.

  خطیب جمعه آستارا با اشاره به اینکه طبق فرموده های مقام معظم رهبری عزاداری های اباعبدالله حسین (ع) دارای برکات زیادی است، گفت: علی رغم وضعیت موجود و تبلیغات سوء افراد به ظاهر هیأتی، نوع و کیفیت عزاداری ها با توجه به شرایط حاکم در کشور متفاوت است.

  امام جمعه آستارا با بیان اینکه در دسته جات و هیأت های عزاداری به سلامتی عزاداران و دوست داران اهل بیت (ع) و رعایت دستورالعمل های بهداشتی باید توجه شود، افزود: بر حسن اجرای دستورالعمل ها در شب های محرم نظارت جدی صورت گرفته و با افراد خاطی در چهارچوب قانون باید برخورد شود.

  وی با اشاره به اینکه هیأتی ها و عزاداران پیرو امام حسین (ع) و اهل بیت هستند و باید منطقی رفتار کنند، تصریح کرد: برخی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفرای روسیه و انگلیس پیغام صندلی خالی را درک کنند

سفرای روسیه و انگلیس پیغام صندلی خالی را درک کنند