مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 09:152021-08-13سياسي

دستگاه دیپلماسی نسبت به اقدام سفرای انگلیس و روسیه تدبیر متناسب بکند


امام جمعه ابهر با بیان اینکه رفتار سفیر روسیه دور از انتظار بود و انتشار یک متن دوپهلو این رفتار بی ادبانه را جبران نمی کند و باید با صراحت از ملت ایران عذرخواهی کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر ابهر به 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اشاره و اظهار کرد: در این روز میهن اسلامی شاهد حضور آزادگان سرافراز بود که پس از سال ها اسارت در زندان ها و اسارتگاه های مخوف رژیم بعث عراق، گام به خاک پاک میهن اسلامی خود گذاشتند.

امام جمعه ابهر به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد بیماری کرونا اشاره و از آحاد مردم درخواست عاجزانه کرد نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی حساس باشند، افزود: مردم باید نسبت به تزریق واکسن از همدیگر سبقت و سرعت بگیرند و همه نسبت به مواسات مومنانه حساس بوده و نذورات ماه محرم را به طرف مسائل معیشتی مردم و بهداشتی روانه کنند.

وی با تقدیر از همه هیأت های مذهبی که همیشه گوش به فرمان مقام ولایت بوده‎ اند، تصریح کرد: انتظار این است این دفعه نیز ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی همه را به این معروف دعوت کنند.

رحیمی به انتشار یک عکس از سفیر انگلیس در کنار سفیر روسیه اشاره کرد و گفت: سفیر انگلیس خبیث که سابقه امنیتی دارد در آغاز ماموریتش باید تنبیه شده تا مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه دیپلماسی نسبت به اقدام سفرای انگلیس و روسیه تدبیر متناسب بکند

دستگاه دیپلماسی نسبت به اقدام سفرای انگلیس و روسیه تدبیر متناسب بکند