مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 06:052021-08-13اقتصادي

امسال 20 کیلومتر راه روستایی پیرانشهر آسفالت می شود


استاندار آذربایجان غربی با اشاره به رویکرد جدی برای بهبود شاخص بهره مندی از راه آسفالته روستایی، گفت: شاخص بهره مندی از راه آسفالته روستایی در پیرانشهر 64 درصد است که برای جبران این وضعیت امسال 20 کیلومتر راه روستایی آسفالت خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس  از ارومیه، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری در جلسه بررسی پروژه های زیرساختی شهرستان پیرانشهر با تاکید بر اولویت بندی پروژه های نیمه تمام با وجود کمبود منابع مالی، اظهار داشت: تحرکات فنی و اجرایی خوبی در پروژه های راهسازی پیرانشهر رخ داده است.

وی تصریح کرد: ساماندهی ورودی پیرانشهر به عنوان مطالبه ای تاریخی به همت یک کار بین بخشی آغاز شده که با تخصیص منابع مالی مورد نیاز به زودی به اتمام می رسد.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به جایگاه پیرانشهر در ترانزیت بین المللی، گفت: تعریض محورهای پیرانشهر به نقده و سردشت از نیازهای ضروری است که در محور نخست اقدامات عمرانی در دست اجراست و در محور سردشت نیز تعریض 7.

5 کیلومتر در چند روز آینده آغاز خواهد شد.

این مقام مسوول به قابلیت سد سیلوه برای گردشگری نیز اشاره کرد و افزود: بهره مندی از ظرفیت این سد برای ورزش های آبی، پرورش ماهی و هتلینگ به سرمایه گذاری مطمئن نیاز دارد و ما برای تحویل این پروژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 20 کیلومتر راه روستایی پیرانشهر آسفالت می شود

امسال 20 کیلومتر راه روستایی پیرانشهر آسفالت می شود