مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 05:552021-08-13اقتصادي

رونق تولید و ایجاد اشتغال اولویت اصلی در شهرستان شبستر است


دستگاه های اجرایی شبستر موضوع تولید و اشتغال را اولویت اصلی کاری خود قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین عبدالهی صبح جمعه در نشست گروه کاری بازار کار این شهرستان با اشاره به اهمیت موضوع اشتغال در سطح کشور گفت: شهرستان شبستر با دارا بودن پتانسیل ها و ظرفیت های بالقوه، توان بالایی برای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان را دارد، لذا دستگاه های اجرایی تولید و اشتغال را دو اولویت اصلی کار خود قرار دهند.

فرماندار شبستر با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال تنها وظیفه اداره کار نیست خاطر نشان نمود: همه دستگاه های اجرایی با حذف برخی بوروکراسی اداری در روان سازی ایجاد اشتغال نقش ایفا نمایند.

وی جذب تسهیلات معرفی شده را برای رونق اشتغال در شهرها و روستاها بسیار ضروری ذکر کرد و افزود: بانک های عامل در پرداخت تسهیلات بانکی که به منظور ایجاد اشتغال معرفی می شوند تسریع نمایند لذا همراهی و تعامل بیشتر مدیران بانک ها در موفقیت و به ثمر رساندن این هدف، بزرگ و مؤثر است.

وی در این نشست کسب رتبه های برتر در جذب تسهیلات را مرهون تلاش مسئولان اجرایی و تخصصی کارگروه دانست و اظهار داشت: مدیران اجرایی ضمن اشرافیت کامل به شیوه نامه مربوطه در توجیه کامل متقاضیان تسهیلات تلاش نمایند و از ارجاع آنها به مبادی دیگر خودداری نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق تولید و ایجاد اشتغال اولویت اصلی در شهرستان شبستر است

رونق تولید و ایجاد اشتغال اولویت اصلی در شهرستان شبستر است