مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 03:252021-08-13سياسي

دو برابر ظرفیت اورژانس ها بیمار خوابیده


رییس مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، گفت: هر اقدامی که بتواند سبب کاهش انتشار ویروس شود می تواند در کاهش لزوم ارجاع مردم به بیمارستان ها موثر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، خسرو صادق نیت، در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما افزود: هر اقدامی که بتواند سبب کاهش اشاعه و انتشار ویروس شود می تواند در کاهش لزوم ارجاع مردم به بیمارستان ها مؤثر باشد.

وی ادامه داد: حتی اگر تعطیلی هم با هدف کاهش دورهمی و کاهش شیوع و انتقال کرونا صورت بپذیرد می تواند مؤثر باشد.

صادق نیت گفت: طبق پیش بینی های قبلی شرایط کشور در دو هفته گذشته می دانستیم که تعداد بیماران افزایش پیدا خواهد کرد زیرا نیاز مردم به بیمارستان و بستری شدن بیشتر شده بود و با افزایش نیاز به بستری نیاز به تخت ویژه و آی سی یو هم بیشتر خواهد شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در اورژانس بیمارستان ها دو برابر ظرفیت بیمار خوابیده و در اورژانس دومی هم که تأسیس کردیم و باید 10 تخت داشته باشد بالای 20 نفر بیمار در خود جای داده و هنوز هم شاهد مراجعه مردم هستیم بخش های بیمارستان هم همگی پر هستند تعداد زیادی از بیماران هم منتظر ICU هستند.

صادق نیت این حجم از مراجعین و بستری ها در سال های اخیر را بی سابقه عنوان کرد و افزود: این در حالی است که بسیاری از بیماران را پس از تزریق دارو به منزل می ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو برابر ظرفیت اورژانس ها بیمار خوابیده

دو برابر ظرفیت اورژانس ها بیمار خوابیده