مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مرداد 1400 ساعت 02:352021-08-12حوادث

بی احتیاطی جان کارگر معدن را در اصفهان گرفت


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از فوت یک کارگر در معدن خبر داد.

- فرهاد کاوه آهنگران امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فوت یک کارگر 45 ساله در اثر استفاده غیرایمن از جرثقیل اظهار داشت: در ساعت 11 و 24 دقیقه ظهر امروز حادثه ای در گردنه آبنیل در جنوب اصفهان در یک معدن به آتش نشانی اصفهان اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در این حادثه با جرثقیل در حال حمل یک وسیله سنگین بودند که جرثقیل سنگینی می کند و وسیله رها می شود و کارگری که در حال کار بوده بین شاسی ماشین و وسیله سنگین قرار می گیرد و فوت می کند.

وی بیان کرد: بلافاصله پس از تماس حاضران در محل حادثه با سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، 2 اکیپ امداد و نجات از ایستگاه های شماره 13 و 5 به سمت محل حادثه اعزام شدند.

کاوه آهنگران گفت: با توجه به سرعت عمل آتش نشانان در رسیدن به محل حادثه و عملیات آزادسازی، به تشخیص عوامل اورژانس فرد حادثه دیده قبل از رسیدن نیروهای امدادی فوت شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: جسد مرد 45 ساله تحویل عوامل انتظامی شد و توصیه های ایمنی در خصوص پیشگیری از حوادث مشابه به دیگر کارگران حاضر داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی احتیاطی جان کارگر معدن را در اصفهان گرفت

بی احتیاطی جان کارگر معدن را در اصفهان گرفت