مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 14:002021-08-12بين الملل

جزییات جنایت های طالبان علیه زنان افغانستان و دزدیدن دختران در تابوت!


کریمه رحیم یار، از فعالان مدنی حوزه زنان در افغانستان می گوید: طالبان در 20 سال قبل، رفتارهای وحشیانه ای داشتند که در تهاجم فعلی، ما شاهد وحشی تر شدن آن ها هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ امتداد نوشت: همسایه شرقی ایران، این روزها یکی از سخت ترین روزگار تاریخ خود را سپری کرده و مردان و زنان افغان در اوج استیصال شاهد پیشروی های روزمره و با توسل به خشونت افسارگسیخته از سوی طالبان هستند.

در همین رابطه کریمه رحیم یار، از فعالان مدنی حوزه زنان در افغانستان که این روزها پس از فرار اجباری از شهر قندوز در کابل به سر می برد ضمن اشاره به وضعیت کنونی در این کشور، اظهار داشت: ما طی سالیان طولانی در قندوز ساکن بودیم که به دلیل پیش روی و ارعاب طالبان در این منطقه، تمام دار و ندار و منازل خود را رها کرده و به کابل فراری شدیم.

ما به همراه 12 خانواده از اعضای فامیل خود به پایتخت آمدیم و در این فرار اجباری، بیش از دو هزار شهروند اهل قندوز نیز دست به این مهاجرت زدند.

طالبان حتی پس از کشتن برخی از مردم، اجازه دفن آن ها را هم در قندوز نمی دهند وی افزود: رفتار طالبان بسیار خشن بوده و مردم را از خانه شان بیرون کشیده و به خاک و خون می کشد.

طالبان در زمان حضور خود تمام شهر را به تاراج برده و حتی مغازه های کسب و کار مردم را غارت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جنایت های طالبان علیه زنان افغانستان و دزدیدن دختران در تابوت!

جزییات جنایت های طالبان علیه زنان افغانستان و دزدیدن دختران در تابوت!