مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 10:352021-08-12سياسي

مراسم سالگرد شهادت پرچمدار مبارزات انقلابی بوشهر برگزار شد


مراسم چهل و سومین سالگرد شهادت حجت الاسلام شهید شیخ ابوتراب عاشوری پرچمدار انقلاب اسلامی در جوار مزار این شهید در چغادک برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمحرم و سوگواری اهل بیت (ع) ابراز داشت: مبادا مراسم امام حسین (ع) را به گونه ای برگزار کنیم که در چشم دیگران طور دیگری دیده شود و فرصتی را برای سو استفاده برخی فرصت طلبان مهیا کند.

رییس سابق مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران نیز اظهار داشت: شهید عاشوری یکی از رهبران انقلاب اسلامی در این دیار بود که توفیق شهادت را قبل از انقلاب کسب کرد.

حجت الاسلام خسرو پناه با بیان اینکه خداباوری و مردم داری اجر و پاداش بالایی نزد پروردگار دارد گفت: کسی خدا خداباور و مردم دار باشد و از روز قیامت بترسد مقامش پیش خداوند والاست و شهید عاشوری چنین شخصیتی داشت.

معاون دانشگاه آزاد اسلامی بیان داشت: شهید عاشوری نه تنها فقیه در این دنیا بود بلکه در آخرت هم فقیه است چون همواره دغدغه داشت تا مردم را نسبت به علم و دین بهره مند کند.

حجت الاسلام خسرو پناه با اشاره به برخی دیدارها و نشست های خود با خانواده شهدا در بوشهر گفت: در این نشست ها همواره خانواده های شهدا از هم و غم شهید عاشوری سخن می گفتند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه شهید عاشوری قدرت انطباق مطالب از قرآن و روایات را با مسائل زمانه داشت گفت: این مساله نشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم سالگرد شهادت پرچمدار مبارزات انقلابی بوشهر برگزار شد

مراسم سالگرد شهادت پرچمدار مبارزات انقلابی بوشهر برگزار شد