مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 09:452021-08-12ورزشي

ایستگاه راه آهن باباکمال تویسرکان هفته دولت افتتاح می شود


استاندار همدان از افتتاح پروژه ایستگاه راه آهن باباکمال تویسرکان در هفته دولت خبر داد و گفت: پروژه ایستگاه راه آهن باباکمال 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، ظهر امروز استاندار همدان به همراه نماینده مردم تویسرکان در مجلس، فرماندار این شهرستان و مدیران استانی و شهرستانی از پروژه های عمرانی شامل ایستگاه راه آهن باباکمال، راه دسترسی از روستای بوستان در به ایستگاه راه آهن، چهار خطه تویسرکان کنگاور، سالن باستانی، سالن رزمی و خوابگاه ورزشی و تصفیه خانه سد سرابی از نزدیک به منظور بررسی روند کار بازدید کرد.

استاندار همدان پس از بازدید در نشستی به همین منظور در فرمانداری شهرستان تویسرکان با تاکید بر اینکه تویسرکان از زوایای مختلفی برای ما مهم است اظهار کرد: توسعه تویسرکان در سال های اخیر در حوزه های مختلف از جمله صنعت دارو، کشاورزی، راه های مواصلاتی و.

شتاب گرفته و این مهم به خودی خود وظیفه ما را سنگین تر می کند.

سید سعید شاهرخی بر پیگیری پروژه ایستگاه راه آهن باباکمال توسط فرماندار تویسرکان به عنوان نماینده دولت تاکید کرد، از پیشرفت فیزیکی 98 درصدی پروژه خبر داد و گفت: پروژه ایستگاه راه آهن باباکمال هفته دولت افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایستگاه راه آهن باباکمال تویسرکان هفته دولت افتتاح می شود

ایستگاه راه آهن باباکمال تویسرکان هفته دولت افتتاح می شود