مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مرداد 1400 ساعت 07:252021-08-12سياسي

اوقاف به دنبال بهره وری و درآمد بیشتر موقوفات است


مشاور رییس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: اوقاف به دنبال طرح تحول اساسی بهره وری و درآمد موقوفات است - حجت الاسلام محمد طهماسبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طی سفری یکروزه به استان زنجان از موقوفات و امامزادگان و بقاع شاخص این استان از جمله کاروانسرای سنگی، امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان، حسینیه اعظم زنجان و مجتمع کشت و صنعت مصباح وابسته به حسینیه اعظم زنجان بازدید کرده و در جلسه شورای اداری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان نیز شرکت کرد.

وی افزود: سطح بهره وری و درآمدهای موقوفات قابل قبول نیست و اوقاف به دنبال اجرای طرح تحول اساسی با هدف افزایش فوق العاده بهره وری و درآمد موقوفات است تا در اجرای وظایف اساسی خود از جمله حفظ عین و اجرای نیات واقفین بهتر و مناسب تر عمل کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان نیز درباره این سفر گفت: اوقاف استان زنجان ظرفیت خوب و مناسبی در بحث موقوفات و همچنین همکاران آماده و پای کاری دارد و از اجرای هرگونه طرح تحول درآمدی و بهره وری استقبال می کنیم و به دنبال رسیدن به این اهداف هستیم.

حجت الاسلام مختار کرمی افزود: در سال 1398 از لحاظ رتبه درآمدی در جایگاه 31 بودیم اما به لطف خداوند و تلاش همکاران این رتبه در سال 1399 به جایگاه دوم کشور ارتقا یافت و در تلاش برای حفظ ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوقاف به دنبال بهره وری و درآمد بیشتر موقوفات است

اوقاف به دنبال بهره وری و درآمد بیشتر موقوفات است