مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 20:202021-08-11سياسي

شهرداری اهواز از ثروت خوزستان بی بهره است / نیروهای خدماتی، پشت میز نشسته اند


علی رغم اینکه اهواز در مرکز یک استان ثروتمند واقع شده است، از این ثروت کاملا بی بهره هستیم؛ شرکت های متمول فعال در اهواز، - ایسنا/خوزستان سرپرست شهرداری اهواز گفت: علی رغم اینکه اهواز در مرکز یک استان ثروتمند واقع شده است، از این ثروت کاملا بی بهره هستیم؛ شرکت های متمول فعال در اهواز، در حد یک شرکت خصوصی و تنها به اندازه عرصه و اعیان عوارض می دهند و شهرداری اهواز را از مهم ترین عوارض که عوارض آلایندگی است، محروم کرده اند.

علیرضا عالیپور در نشست با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات خوزستان که شامگاه چهارشنبه (20 مردادماه) برگزار شد، با اشاره به کمبود کادر تخصصی در بدنه شهرداری اهواز اظهار کرد: به واسطه اینکه بیش از 20 سال است که آزمون استخدامی در شهرداری برگزار نشده است، شهرداری اهواز با کمبود کادر تخصصی مواجه شده و رفته رفته کمبود این کادر متخصص، مشکلاتی برای شهرداری به وجود آورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در بسیاری از ارکان تخصصی شهرداری اهواز، نیروهای خوب و متخصص به ندرت پیدا می شود.

سرپرست شهرداری اهواز با بیان اینکه مهم ترین رکن در مدیریت، منابع انسانی است؛ گفت: شهرداری یک مجموعه چند بعدی و دارای ابعاد تخصصی است و باید منابع انسانی متخصص در طول این سال ها وارد شهرداری اهواز می شد تا بتوانیم شهر را ارتقا دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری اهواز از ثروت خوزستان بی بهره است / نیروهای خدماتی، پشت میز نشسته اند

شهرداری اهواز از ثروت خوزستان بی بهره است / نیروهای خدماتی، پشت میز نشسته اند