مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 18:052021-08-11پزشكي

بستری بالغ بر 43 هزار بیمار کرونایی در سطح کشور


جان بابایی، با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر 43 هزار بیمار در بیمارستان های کشور بستری هستند، افزود: حدود 25 هزار بیمار نیز در کل کشور در وضعیت بستری موقت هستند که خدمات بستری موقت دریافت می کنند.

- ایسنا/گیلان جان بابایی، با بیان اینکه در حال حاضر بالغ بر 43 هزار بیمار در بیمارستان های کشور بستری هستند، افزود: حدود 25 هزار بیمار نیز در کل کشور در وضعیت بستری موقت هستند که خدمات بستری موقت دریافت می کنند.

دکتر قاسم جان بابایی در حاشیه سفر به گیلان و دیدار با استاندار، با اشاره به اینکه گیلان پس از پیک اول جزو استان های آرام کشور از لحاظ مواجهه با کرونا بوده، گفت: سویه جدید بیماری کاملا متفاوت است و بر این اساس تمامی ظرفیت ها، پای کار هستند و خوشبختانه در سطح کشور و استان، تخت برای پذیرش بیماران تعبیه شده و مردم نگرانی نداشته باشند.

وی به راه اندازی سایت لاکان برای پذیرش بیماران اشاره و آن را طرحی الگویی برای سایر استان های کشور دانست و افزود: به زودی 200 تخت جدید در این مجموعه و نیز بیمارستان حشمت رشت آماده پذیرش بیماران کرونایی می شود.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،با بیان اینکه شرایط بیماری به رفتارهای مردم و میزان مراعات دستورالعمل های بهداشتی بستگی دارد، از ارسال چند دستگاه اکسیژن ساز به گیلان تا هفته آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری بالغ بر 43 هزار بیمار کرونایی در سطح کشور

بستری بالغ بر 43 هزار بیمار کرونایی در سطح کشور