مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 13:252021-08-11سياسي

پیشرفت 90 درصدی ساختمان باغ موزه دفاع مقدس لرستان


مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان با اشاره به پیشرفت فیزیکی 90 درصدی باغ موزه دفاع مقدس این استان، گفت: در صورت تخصیص اعتبارات این باغ موزه تکمیل و دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان با اشاره به پیشرفت فیزیکی 90 درصدی باغ موزه دفاع مقدس این استان، گفت: در صورت تخصیص اعتبارات این باغ موزه تکمیل و دهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

محسن رشیدی با تسلیت ایام عزاداری امام حسین(ع)، بیان کرد: علی‎رغم اینکه استان لرستان در دوران دفاع مقدس خاکریز دوم جنگ محسوب می‏‎شد اما این استان هنوز فاقد باغ موزه دفاع مقدس است.

وی از پیشرفت 90 درصدی باغ موزه دفاع مقدس استان خبر داد و افزود: این باغ موزه در سه فاز و شامل ساختمان اداری، ورودی، منطقه عملیات خودی و دشمن، سکوی پیروزی، تونل شب‎های عملیات، ساختمان اصلی موزه، باغ شهدا، حسینیه شهدای گمنام و یادمان شهدا است.

رشیدی ادامه داد: در صورتی که اعتبار تخصیص یافته در موعد مقرر به دست ما برسد فاز اول این باغ موزه تا دهه فجر امسال به بهره برداری می‎‏رسد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس لرستان با بیان اینکه تلاش ما بر این است که افتتاح و بهره برداری این باغ موزه دفاع مقدس توأم با هم باشد و در این راستا سال گذشته از افتتاح این باغ موزه ممانعت کردیم چون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 90 درصدی ساختمان باغ موزه دفاع مقدس لرستان

پیشرفت 90 درصدی ساختمان باغ موزه دفاع مقدس لرستان