مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 11:452021-08-11سياسي

در برابر جان انسان ها مسؤول هستیم


استاندار کردستان بر ضرورت ارتقاء ایمنی راه های استان تاکید کرد و گفت: در موضوع ترافیک و ایمنی راه ها، در برابر جان انسان ها مسؤول هستیم.

- ایسنا/کردستان استاندار کردستان بر ضرورت ارتقاء ایمنی راه های استان تاکید کرد و گفت: در موضوع ترافیک و ایمنی راه ها، در برابر جان انسان ها مسؤول هستیم.

بهمن مرادنیا امروز (20مرداد) در اولین جلسه شورای راهبری کاهش سوانح رانندگی استان، ضمن ابراز تاسف از افزایش آمار فوتی ناشی از تصادفات جاده ای استان، اظهار کرد: نقصان هایی که موجب بروز حوادث رانندگی می شود باید اصلاح یا تکمیل شوند چرا که اگر حتی یک دوربرگردان، اساسی اجرا نشود ممکن است خسارات جانی و مالی به دنبال داشته باشد.

وی در خصوص محور پرتردد و مهم مریوان باشماق نیز بر ضرورت در اولویت قرار دادن این مسیر از سوی ادارات راهداری و راه و شهرسازی تاکید کرد و افزود: این مسیر فقط 17 کیلومتر است و باید ایمنی آن را تامین کنیم.

مرادنیا همچنین موضوع ارتقاء خدمات مخابراتی و اینترنتی در جاده های استان را مهم و اولویت دار عنوان کرد و خواستار تسریع در انجام این خدمات شد.

موضوع وانت های میوه فروشی در سطح شهرهای استان، دیگر دستور کار این جلسه بود که استاندار در این خصوص اظهار کرد: این موضوع تبدیل به معضل شده و حضور آنها بویژه در ورودی شهرها چهره نامناسبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در برابر جان انسان ها مسؤول هستیم

در برابر جان انسان ها مسؤول هستیم