مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 10:502021-08-11اقتصادي

پوشش کامل ماهواره ای با بهره برداری از 165 ایستگاه GNSS/پایلوت شهر هوشمند در رشت


رییس سازمان نقشه برداری کشور از اضافه شدن 6 ایستگاه جدید سامانه ماهواره ای ناوبری جهانی GNSS خبر داد و گفت: با این توسعه تعداد ایستگاه های GNSS به 165 ایستگاه دائمی ارتقاء یافت.

- رییس سازمان نقشه برداری کشور از اضافه شدن 6 ایستگاه جدید سامانه ماهواره ای ناوبری جهانی GNSS خبر داد و گفت: با این توسعه تعداد ایستگاه های GNSS به 165 ایستگاه دائمی ارتقاء یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جعفرزاده ایمن آبادی، بهره برداری از تمام ظرفیت فنی و توان تخصصی این مجموعه را در راستای تولید داده و اطلاعات مکانی کشور طی یک سال گذشته گام­ بلندی دانست و افزود: فروش حدود 100 هزار چارت بین ­المللی ناوبری دریایی از آب های نیلگون خلیج ­فارس، دریای عمان و دریای خزر که توسط متخصصان بومی سازمان تهیه و تولید شده، از دستاوردهای این سازمان است.

چارت های دریایی سازمان نقشه برداری کشور امروزه قریب به 75 درصد از آب های خلیج فارس را پوشش می دهند و انجام عملیات هیدروگرافی از بخش های باقی مانده همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه تولید و انتشار چارت های دریایی در سطح بین الملل به گونه ای بوده است که هم اینک تمامی شناورهای عبوری از آب های تحت حاکمیت کشور به منظور تامین ایمنی دریانوردی نیازمند استفاده از تولیدات این سازمان هستند، خاطر نشان کرد: سازمان نقشه برداری کشور برای او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش کامل ماهواره ای با بهره برداری از 165 ایستگاه GNSS/پایلوت شهر هوشمند در رشت

پوشش کامل ماهواره ای با بهره برداری از 165 ایستگاه GNSS/پایلوت شهر هوشمند در رشت