مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 08:052021-08-11سياسي

توضیحاتی درباره حمایت از خبرنگاران مجروح محور مقاومت


مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:البته اکثر قریب به اتفاق خبرنگاران ایثار و شهادت می دانند که باید در نظر داشته باشند اطلاع رسانی به جامعه ایثارگری باید با دقت و شفافیت صورت بگیرد و با توجه به حضور میدانی خبرنگاران از حساسیت خاصی برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا حاجی آبادی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تقدیر و تجلیل از خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت، بیان کرد: خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت، ایثارگرانه اخبار و گزارش های این حوزه را انعکاس می دهند و این خبرنگاران که اغلب آن ها در سرویس اجتماعی رسانه خود فعالیت می کنند دغدغه اخبار حوزه ایثار و شهادت و ایثارگران معزز را دارند.

وی درباره برگزاری جشنواره خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت که در چند سال گذشته برگزار شد، خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره ایثار و رسانه در برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارد و امیدواریم بتوانیم از خبرنگاران این حوزه به عنوان داوران حوزه تخصصی ایثار و شهادت برای برگزاری این جشنواره در آینده استفاده کنیم.

حاجی آبادی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص چگونگی حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران از خبرنگاران حوزه محور مقاومت که مجروح شده اند، گفت: در این موارد مقررات و دستورالعم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحاتی درباره حمایت از خبرنگاران مجروح محور مقاومت

توضیحاتی درباره حمایت از خبرنگاران مجروح محور مقاومت