مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 07:052021-08-11اقتصادي

همدان گران اداره می شود/ نقشه هوایی شهر تهیه شود


یکی از کاندیداهای تصدی پست شهرداری همدان بر تهیه نقشه هوایی شهر تأکید کرد و گفت: حریم شهر همدان 23 هزار و 400 هکتار بوده و حفظ باغات از مباحث مهم است و تهیه این نقشه به جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز کمک می کند.

- ایسنا/همدان یکی از کاندیداهای تصدی پست شهرداری همدان بر تهیه نقشه هوایی شهر تأکید کرد و گفت: حریم شهر همدان 23 هزار و 400 هکتار بوده و حفظ باغات از مباحث مهم است و تهیه این نقشه به جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز کمک می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عزیزاله یوسفی صبح روز چهارشنبه 20 مرداد در صحن شورا افزود: قانون و ضابطه ای جز قانون جهاد کشاورزی نداریم و باید نقشه حریم شهر مشخص شود تا در باغات شاهد دست اندازی نباشیم.

وی با بیان اینکه همدان جایگاه ویژه ای در مدنیت و شهریت دارد، اضافه کرد: شاید نقصان و کمبودهایی نیز در همدان داریم اما آنچه غلبه دارد، سابقه شهریت همدان است.

یوسفی با اشاره به اینکه همه کنش های شهری در برابر افکار عمومی و شهروندان واکنش خواهد داشت، ادامه داد: واکنش ها باید برای بهبود زندگی مردم باشد و از قانون و انعطاف قانون برای بهبود زندگی مردم استفاده کرد.

وی تصریح کرد: باید اعتماد و اطمینان شهروندان را به مدیریت شهری بازگردانیم، از منابع و دانش های نوبنیان برای تولید ثروت و درنتیجه افزایش رضایت شهروندان استفاده کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان گران اداره می شود/ نقشه هوایی شهر تهیه شود

همدان گران اداره می شود/ نقشه هوایی شهر تهیه شود