مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 06:402021-08-11پزشكي

کشف و ضبط 317 کیلو گرم مواد غذایی فاسد در سنندج


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: 317 کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف در سنندج کشف و ضبط شد.

-  آرزو فلاحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، از تشدید روند اقدامات نظارتی بر فعالیت اصناف مختلف بویژه مراکز عرضه مواد غذایی، انبارها و مراکز پخش عمده خبر داد و اظهار کرد: در سه روز گذشته 14 گشت مشترک ستادی از 63 واحد صنفی و در سطح بازدیدهای صورت گرفته توسط کارشناسان مراکز محیطی 477 صنف مختلف، اماکن ورزشی و مجتمع پزشکی مورد بازرسی و بازدید قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت رنگ بندی شهر سنندج و حساسیت ویژه بر فعالیت مراکز یاد شده، از 208 مکان مرتبط با مراکز مذکور و مشابه در این مدت مورد بازرسی صورت گرفته و 12 مورد از مواد غذایی در این محل ها جهت تایید سلامت موادتهیه شده مورد نمونه برداری قرار گرفته است.

 فلاحی از کشف و ضبط 317 کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف توسط بازرسین این مرکز در مدت یاد شده خبر داد و اظهار کرد: در این بازدیدها 32 مورد اخطاریه 24 ساعته بهداشتی به متصدیان مراکز خاطی صادر شده که الزاما نسبت به رفع نواقص موجود در زمان تعیین شده اقدام نمایند.

وی در زمینه کنترل کیفیت و سلامت نان شهر سنندج هم اذعان کرد: در این مدت سه مورد نان خبازی ها از نظر تعیین میزان نمک موجود در نان و عدم استفاده از جوش شیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف و ضبط 317 کیلو گرم مواد غذایی فاسد در سنندج

کشف و ضبط 317 کیلو گرم مواد غذایی فاسد در سنندج