مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 06:302021-08-11سياسي

طرح کمیته امداد برای مهارت آموزی و اشتغال مددجویان


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز گفت:  در سه ماهه اول امسال در قالب 31 طرح راهبر شغلی  برای 200 مددجو اشتغال ایجاد شده است.

- ایسنا/البرز معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز گفت:  در سه ماهه اول امسال در قالب 31 طرح راهبر شغلی  برای 200 مددجو اشتغال ایجاد شده است.

شاهین رضایی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه توانمندسازی مددجویان با محوریت ایجاد فرصت های شغلی پایدار از اولویت های اصلی کمیته امداد است، اظهار کرد: از آغاز طرح راهبری شغلی از سال 98 تاکنون برای بیش از 1900مددجوی بیکار بدون مهارت که به هر دلیل امکان فعالیت بیرون از منزل را نداشتند، اشتغال ایجاد شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد البرز با بیان اینکه طرح راهبرهای شغلی توجه ویژه ای به خرید تضمینی محصولات و ایجاد اشتغال پایدار دارد، اضافه کرد: در این طرح از ظرفیت بخش خصوصی و شرکت هایی که می توانند راهبری شغلی مددجویان کمیته امداد را نظیر قالیبافی، تراش سنگ های قیمی و .

عهده دار شوند، استفاده می شود.

وی با اشاره به اینکه در سه ماهه نخست سال جاری در قالب 31 طرح راهبر شغلی برای 200 مددجو اشتغال ایجاد شده، افزود : کارآفرینان موفق با ارائه آموزش های کاربردی اولیه و لازم به مددجویان و همچنین تامین مواد اولیه برای آنها زمینه تولید محصولات با کیفیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کمیته امداد برای مهارت آموزی و اشتغال مددجویان

طرح کمیته امداد برای مهارت آموزی و اشتغال مددجویان