موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - تعطيلي شنبه - كميسيون اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - مجلس شوراي اسلامي - بازنشستگان كشوري - شهاب باران - خط دفاعي تيم ملي - هفته درختكاري - انصراف مديرعامل داماش - دفاع از سرحدات - وسايل گرمايشي منازل - رنگين كمان آتش - پليس اطفال و نوجوانان - ليگ كرواسي - خالد بن سلمان بن عبدالعزيز - انگشت نگاري - عوارض الكترونيكي - جلسه كميته انضباطي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 05:152021-08-11اقتصادي

خودروی پرنده ای با قیمت یک شاسی بلند لوکس


هزینه یک خودروی پرنده برقی جدید تقریباً هم اندازه با یک خودروی شاسی بلند لوکس است و حتی برای پرواز با آن نیازی به گواهینامه خلبانی نیست.

- هزینه یک خودروی پرنده برقی جدید تقریباً هم اندازه با یک خودروی شاسی بلند لوکس است و حتی برای پرواز با آن نیازی به گواهینامه خلبانی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، یک خودروی پرنده الکتریکی جدید و عجیب با بال هایی که آن را شبیه به یک قایق پرنده کرده است، در ویسکانسین آمریکا به پرواز درآمد و شرکت سازنده آن می گوید هنگامی که به بازار بیاید، قیمتی تقریباً برابر با یک شاسی بلند لوکس خواهد داشت.

بنابراین اگر می توانید یک شاسی بلند لوکس بخرید، ممکن است دور نباشد آن روزی که تصمیم بگیرید بدون نیاز به مجوز خلبانی به آسمان پرواز کنید.

شرکت اوپنر (Opener) مستقر در کالیفرنیای آمریکا قصد دارد تا قبل از پایان سال جاری میلادی، 25 فروند از این خوردوهای پرنده فوق سبک موسوم به بلک فلای (Blackfly) را که از طریق رایانه هدایت می شوند، به فروش برساند.

بلک فلای دارای یک کابین در وسط خود است که یک نفر ظرفیت دارد.

دو بال نیز در جلو و عقب آن قرار دارند که هر کدام مجهز به چهار موتور و پروانه الکتریکی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروی پرنده ای با قیمت یک شاسی بلند لوکس

خودروی پرنده ای با قیمت یک شاسی بلند لوکس