مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 04:252021-08-11سياسي

شهردار اردبیل امروز انتخاب می شود


شهردار اردبیل امروز از بین گزینه هایی که رزومه کاری ارائه کرده اند، انتخاب خواهند شد.

- ایسنا/اردبیل دبیر شورای شهر اردبیل گفت: شهردار اردبیل امروز از بین گزینه هایی که رزومه کاری ارائه کرده اند، انتخاب خواهند شد.

یونس رونقی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تا آخر وقت دیروز رزومه کاری گزینه های شهرداری اردبیل به شورای شهر ارائه شد که امروز در جلسه کمیسیون های شورای شهر رزومه ارائه شده مورد بررسی قرار می گیرد تا فردا در جلسه رسمی از بین آنها انتخاب شهردار اردبیل انجام شود.

وی در مورد فشارهای بیرونی برای انتخاب شهردار اردبیل به اعضای شورا خاطرنشان کرد: هیچ فشار و سفارشی به شورای شهر وارد نشده بلکه در تعامل و ارتباط با برخی از شخصیت ها سعی داریم تا بهترین گزینه را برای شهرداری اردبیل انتخاب کنیم که این امری طبیعی است.

دبیر شورای شهر اردبیل افزود: از لحاظ بودجه وضعیت شهرداری اردبیل نامناسب است و در حالی که نیمه های مرداد نیز سپری شده هنوز حقوق تیرماه کارگران و کارکنان پرداخت نشده است که تامین 32 میلیارد تومان پرداختی ماهانه حقوق خود مشکلی برای مجموعه شهرداری است.

رونقی ادامه داد: در انتخاب شهردار اردبیل تمام جوانب امر لحاظ خواهد شد که مهمتر از همه مولفه ها صداقت، تعهد، شورامحوری در حل مشکلات و اولویت تکمیل پروژه های نیمه تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار اردبیل امروز انتخاب می شود

شهردار اردبیل امروز انتخاب می شود