مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 03:102021-08-10پزشكي

صفِ دارو، حق مردم نیست


قرار بود صف مرغ و تخم مرغ برای دارو و درمان مردم ایجاد نشود؛ حالا اما ورق برگشته و در جولانگاه کرونا و گرمای تابستان برخی اقلام دارویی کرونا کمیاب و توزیع شان به چند داروخانه محدود شده و باید ساعت ها این داروخانه و آن داروخانه را سر زد و نهایتا هم در صف .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، کرونا هر روز در کشورمان کرور کرور جان می گیرد و آدم های زیادی را مظلومانه و غریبانه زیر خاک سرد مدفون می کند.

این روزها مردمی هم که عزیزان شان روی تخت بیمارستان یا در خانه نفس شان تنگ است؛ هزاران گرفتاری دارند؛ گرفتاری تخت بیمارستانی، اکسیژن، دارو و .

حدود یکی دو ماه پیش بود که وقتی تصاویر جولان کرونایی موسوم به هندی یا همان دلتا را در هندوستان می دیدیم، وحشت می کردیم، بیمارانی که نه تخت داشتند، نه دارو و اکسیژن و .

فیلم ها و تصاویر بحران کرونا در هند دست به دست می چرخید، ابتلا و مرگ های میلیونی رعشه به جان مان می انداخت و شاید بسیاری از کسانی که حالا جان شان جزو آمار شده و در لیست مرگ جای گرفته اند، با دیدن این تصاویر خدا را شکر می کردند که در ایران وضع کرونا اینطورها هم نیست.

ورطه پیک پنجم از همان زمان بود که کارشناسان بهداشت و درمان بارها و بارها اظهارنظر کردند، هشدار دادند، کادر درمان تمنا کردند، اما گویا گوش شنوایی برای هیچکس وجود ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صفِ دارو، حق مردم نیست

صفِ دارو، حق مردم نیست