مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مرداد 1400 ساعت 02:302021-08-10فرهنگي

تنها زن «سیاه» جشنواره آیینی و سنتی هستم/ مصائب مردپوشی


هیلا رضاییان بازیگر و کارگردان تئاتر با اشاره به حضورش در جشنوراه نمایش های آیینی و سنتی عنوان کرد در نمایش «مجلس سیاه بازی امیر ارسلان نامدار» در نقش سیاه بازی می کند.

- هیلا رضاییان بازیگر و کارگردان تئاتر با اشاره به حضورش در جشنوراه نمایش های آیینی و سنتی عنوان کرد در نمایش مجلس سیاه بازی امیر ارسلان نامدار در نقش سیاه بازی می کند.

هیلا رضاییان بازیگر و کارگردان تئاتر در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تازه ترین فعالیت هایش گفت: در این دوره از جشنواره نمایش های آیینی و سنتی 2 نمایش از مرحله اول بالا آمده اند که من کارگردانی یکی از آن ها را برعهده دارم و در نمایش دیگر به ایفای نقش می پردازم.

نمایشی که کارگردانی آن را برعهده دارم کفش شیشه ای نوشته مهدی صفایی نژاد است که اقتباسی از افسانه سیندرلا محسوب می شود به شکلی که نویسنده یک داستان غربی را ایرانیزه کرده است.

وی ادامه داد: نمایش دیگری که امسال با آن در جشنواره حضور دارم مجلس سیاه بازی امیر ارسلان نامدار است که سال 97 آن را در جشنواره تئاتر فجر به صحنه بردم اما امسال کارگردانی آن را برعهده ندارم و تنها در نمایش در نقش سیاه بازی می کنم.

افتخار این را دارم که جزو 4 بازیگر زن سیاه باز در تئاتر شناخته می شوم و شاگردی استاد داوود فتحعلی بیگی و جواد انصافی را کرده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها زن «سیاه» جشنواره آیینی و سنتی هستم/ مصائب مردپوشی

تنها زن «سیاه» جشنواره آیینی و سنتی هستم/ مصائب مردپوشی