مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 21:002021-08-10پزشكي

باز هم قصه پرغصه کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، همان گونه که می بینید این روزها شرایط شیوع کادر بهداشت و درمان کاهش یافته و لازم است همه مردم و مسؤولان دست به دست هم دهند و با کمک هم این ویروس منحوس را ریشه کن کنند.

البته باید دید مسؤولان استان سمنان نیز چه تدبیری برای مقابله با شیوع کرونا ویروس اندیشیده اند و چه اقداماتی را در این زمینه مدنظر و در دستور کار قرار داده اند.

   تکمیل ظرفیت بیمارستان ها ما را با بحران مواجه می کند جانشین رییس ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در این زمینه اظهار کرد: بیش از یک سال و نیم است که کشور ما درگیر بیماری کرونا است و آمارها و تحلیل های موجود نشان می دهد که هم اینک در بدترین وضع فراگیری و شیوع این ویروس در کشور قرار داریم و این به معنای یک اعلام خطر جدی برای کل کشور بوده که مهم ترین خطر، پر شدن ظرفیت بیمارستان ها است.

حبیب الله خجسته پور افزود: کادر بهداشت و درمان طی مدت فراگیری کرونا زحمات زیادی را متحمل شدند و تاکنون مشکل تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستانی در استان سمنان را نداشته ایم؛ اما در حال حاضر این خطر احساس می شود که تخت های بیمارستانی دیگر جوابگوی بیماران نباشد که در این صورت باید منتظر یک فاجعه بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز هم قصه پرغصه کرونا

باز هم قصه پرغصه کرونا