مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 20:502021-08-10اقتصادي

باز هم قصه پرغصه کرونا/ چه خبر از تدبیر مسؤولان سمنانی


این روزها شرایط شیوع کرونا در کشور به حالت بحرانی و نگران کننده ای رسیده و روزانه شاهد مرگ تعداد زیادی از هم وطنانمان هستیم و باید دید مسؤؤلان برای رفع این بحران چه چاره ای اندیشیده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، همان گونه که می بینید این روزها شرایط شیوع کادر بهداشت و درمان کاهش یافته و لازم است همه مردم و مسؤولان دست به دست هم دهند و با کمک هم این ویروس منحوس را ریشه کن کنند.

البته باید دید مسؤولان استان سمنان نیز چه تدبیری برای مقابله با شیوع کرونا ویروس اندیشیده اند و چه اقداماتی را در این زمینه مدنظر و در دستور کار قرار داده اند.

   تکمیل ظرفیت بیمارستان ها ما را با بحران مواجه می کند جانشین رییس ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در این زمینه اظهار کرد: بیش از یک سال و نیم است که کشور ما درگیر بیماری کرونا است و آمارها و تحلیل های موجود نشان می دهد که هم اینک در بدترین وضع فراگیری و شیوع این ویروس در کشور قرار داریم و این به معنای یک اعلام خطر جدی برای کل کشور بوده که مهم ترین خطر، پر شدن ظرفیت بیمارستان ها است.

حبیب الله خجسته پور افزود: کادر بهداشت و درمان طی مدت فراگیری کرونا زحمات زیادی را متحمل شدند و تاکنون مشکل تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستانی در استان سمنان را نداشته ایم؛ اما در حال حاضر این خطر احساس می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باز هم قصه پرغصه کرونا/ چه خبر از تدبیر مسؤولان سمنانی

باز هم قصه پرغصه کرونا/ چه خبر از تدبیر مسؤولان سمنانی