مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 14:552021-08-10اقتصادي

رعایت ضوابط میراث فرهنگی در منطقه جهانی هورامان ضروری است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان رعایت ضوابط و مقررات میراث فرهنگی در منطقه ثبت جهانی شده هورامان را لازم و ضروری برشمرد.

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان: رعایت ضوابط میراث فرهنگی در منطقه جهانی هورامان ضروری است ایسنا/کردستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان رعایت ضوابط و مقررات میراث فرهنگی در منطقه ثبت جهانی شده هورامان را لازم و ضروری برشمرد.

یعقوب گویلیان امروز (19 مرداد) در جلسه ای با حضور مدیرکل امور روستایی استانداری اظهار کرد: رعایت قوانین و مقررات یونسکو و میراث فرهنگی در زمینه اجرای طرح های مختلف عمرانی و زیرساختی در منطقه جهانی هورامان برای تمامی بخش های دولتی و خصوصی در راستای حفظ و صیانت از این منطقه الزامی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان افزود: توسعه راه های منطقه جهانی هورامان از دیگر نیازمندی های اصلی این منطقه است که باید ارگان های ذی ربط با هماهنگی این اداره کل وارد عمل شوند.

وی حمایت ها و همکاری های بهرام نصراللهی زاده ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در زمینه های به ثمر نشستن اهداف اداره کل و ثبت جهانی منظرفرهنگی هورامان را بسیار مناسب و درخور توجه عنوان کرد و گفت: همکاری بیشتر با اداره کل امور ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت ضوابط میراث فرهنگی در منطقه جهانی هورامان ضروری است

رعایت ضوابط میراث فرهنگی در منطقه جهانی هورامان ضروری است