مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 13:402021-08-10سياسي

پلیس در همه جا برای امنیت و سلامت روان جامعه حضور دارد


دامنه فعالیت های پلیس بسیار زیاد است و در همه جا برای امنیت و سلامت حضور دارد، پلیس در ایجاد سلامت روان جامعه و ایجاد وحشت برای کسانی که قصد برهم زدن سلامت روان جامعه را دارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نجف آباد، حجت الاسلام مصطفی حسناتی پیش از ظهر امروز در جلسه تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد ضمن تشکر از زحمات باباکلانی، فرمانده پیشین انتظامی نجف آباد اظهار کرد: نعمت های خدا را باید تشکر کرد و مخصوصاً نعمت مدیران خوب که این قدرت را دارد که امکانات خدادادی را در راستای رشد و رسیدن به خدا به کار برد.

امام جمعه نجف آباد افزود: از خدا می خواهیم همه مدیران الهی فکر و زندگی کنند، تشکیلات و حکومت در اسلام هدف نیست بلکه وسیله خدمت است.

وی در ادامه گفت: از سیدالشهدا نقل شده خدایا تو که میدانی ما دنبال قدرت و سلطنت طلبی و ذخایر دنیایی نیستیم بلکه برای اینکه پرچم های به زمین افتاده دین را برافروزیم و برای اصلاح جامعه و از بین بردن فساد و برای امنیت بخشیدن به بندگان مظلوم و اجرای حدود تعطیل شده دین قیام کردیم.

حسناتی با اشاره به فعالیت های نیروی انتظامی مطرح کرد: دامنه فعالیت های پلیس بسیار زیاد است و در همه جا برای امنیت و سلامت حضور دارد، پلیس در ایجاد سلامت روان جامعه و ایجاد وحشت برای کسانی که قصد برهم زدن سلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس در همه جا برای امنیت و سلامت روان جامعه حضور دارد

پلیس در همه جا برای امنیت و سلامت روان جامعه حضور دارد