مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 11:102021-08-10سياسي

نوبت دهی تلفنی و الکترونیک مطب های همدان فراگیر می شود


رییس نظام پزشکی همدان از فراگیر شدن نوبت دهی های تلفنی و الکترونیک مطب های همدان خبر داد و گفت: طرح «کتاب سفید» بانک اطلاعات پزشکی در همدان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان علیرضا مدرکیان ظهر امروز در نشست خبری با مناسبت هفته خبرنگار، خبرنگاری را شغل سخت، دشوار و در عین حال مهم و تاثیرگذار دانست و اظهار کرد: خبرنگاران همواره به ویژه ایام را با رسانه ها در آگاهی و اطلاع رسانی به مردم داشته است افزود: زحمات رسانه ها باعث شده مردم شناخت کافی از عملکرد نظام پزشکی داشته باشند و از همه مهم تر جایگاهی را پیدا کنند که پیشنهادات و انتقادات خود را به ما منتقل کنند.

رییس نظام پزشکی همدان با اشاره به اینکه خوشبختانه طی چهار سال اخیر بیشترین ارتباط را از طریق رسانه ها با مردم داشتیم و این اتفاق مبارکی بود خاطرنشان کرد: مردم از طریق رسانه ها خبرهای نظام پزشکی را دنبال می کردند و موارد و موضوعاتی را مطرح می کردند که بسیار مهم بود.

وی در ادامه از آغاز رسمی کار هیات مدیره دوره هشتم نظام پزشکی به طور همزمان در سراسر کشور  اشاره کرد و افرود: امرور ساعت 9 صبح اولین جلسه هیات مدیره هشتم در همدان برگزار شد.

مدرکیان با بیان اینکه اولین دستور جلسه هیات مدیره هشتم، انتخاب نمایندگان سازمان نظام پزشکی همدان در مجمع عمومی نظام پزشکی کشور ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبت دهی تلفنی و الکترونیک مطب های همدان فراگیر می شود

نوبت دهی تلفنی و الکترونیک مطب های همدان فراگیر می شود