مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 08:102021-08-10سياسي

نقدعلی: دولت جدید اقدام کلی برای مدیریت منابع آب انجام دهد


نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی علت تشنگی در استان خوزستان را سوء مدیریت دانست و گفت که دولت جدید اقدام کلی برای مدیریت و حکمرانی منابع آب انجام دهد.

- نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی علت تشنگی در استان خوزستان را سوء مدیریت دانست و گفت که دولت جدید اقدام کلی برای مدیریت و حکمرانی منابع آب انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد تقی نقدعلی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت های آب و فاضلاب استان خوزستان با استناد به بند 9 اصل 9 قانون اساسی در اخطاری گفت: حدود 3 ماه گذشته سفری به استان خوزستان داشتیم که وضعیت موجود حکایت از سوء مدیریت در آبفای خوزستان دارد.

وی ادامه داد: در کنار سرازیر شدن آب از 7 استان کشور به استان خوزستان، نزدیک به 30 میلیارد مترمکعب آب به این استان سرازیر می شود پس نباید این استان تشنه باشد اما شاهد وضعیت دیگری به دلیل سوء مدیریت در استان خوزستان و در وزارت نیرو هستیم.

وی ادامه داد: باید تحقیق و تفحص کلی نسبت به مدیریت منابع آب کشور صورت گیرد چون علاوه بر وضعیت استان خوزستان، کشاورزی اصفهان نیز در چند سال گذشته تعطیل شده و تنها 300 میلیون مترمکعب آب پشت سد زاینده رود وجود دارد البته استان های کهگیلویه و بویراحمد و لرستان و همچنین استان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقدعلی: دولت جدید اقدام کلی برای مدیریت منابع آب انجام دهد

نقدعلی: دولت جدید اقدام کلی برای مدیریت منابع آب انجام دهد