مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 08:102021-08-10سياسي

کرونا، کارکردهای اجتماعی هیئات مذهبی را نمایان تر کرد


رییس سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی استان یزد با بیان این که اگرچه هیئات مذهبی استان همیشه کارکرد اجتماعی داشته و در موضوعات اجتماعی نظیر دستگیری از نیازمندان همواره نقش ارزنده ایفا کرده اند اما تا پیش از کرونا برگزاری مراسمات عزاداری آنان .

- ایسنا/یزد رییس سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئات مذهبی استان یزد با بیان این که اگرچه هیئات مذهبی استان همیشه کارکرد اجتماعی داشته و در موضوعات اجتماعی نظیر دستگیری از نیازمندان همواره نقش ارزنده ایفا کرده اند اما تا پیش از کرونا برگزاری مراسمات عزاداری آنان بیشتر مورد توجه بوده و با شیوع کرونا این کارکرد نمایان تر به نمایش گذاشته شد.

سید علی مختاری صبح امروز سه شنبه در گردهمایی بزرگ مداحان و مدیران بسیجی هیئات مذهبی شهرستان یزد که در حسینیه ثارالله برگزار شد، با اشاره به نامگذاری یزد به عنوان حسینیه ایران اظهار کرد: ما یزدی ها از قدیم الایام ارادت ویژه ای به ساحت مقدس اهل بیت (ع) به ویژه حضرت سیدالشهدا(ع) داشتیم به گونه ای که تا قبل از کرونا در تمام ایام سال پرچم امام حسین (ع) در این استان بالا و مجالس متعدد روضه خوانی برپا بوده است.

وی افزود: کرونا علی رغم تلخی های فراوان شیرینی هابی را نیز به همراه داشته که نمونه آن بروز و ظهور کارکرد اجتماعی هییات مذهبی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا، کارکردهای اجتماعی هیئات مذهبی را نمایان تر کرد

کرونا، کارکردهای اجتماعی هیئات مذهبی را نمایان تر کرد