مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 07:352021-08-10اقتصادي

اندراحوالات مردم در امتداد خاموشی ها و شل کن سفت کن اداره برق


قطعی مجدد برق آن هم روزی دوبار و یا خدای ناکرده بیش از دو بار، موجی از گلایه ها و اعتراضات مردمی که این روزها درگیر مشکلات اقتصادی و کرونا هستند را به همراه داشته است.

- خبرگزاری فارس مازندران-سرویس اجتماعی نمی دانیم مشکل از سرپیچ لامپ است که شل شده یا که مسؤولان ارائه خدمت را کمی شل گرفته اند.

همین دیروز بود خبر آمد که دیگر خاموشی نداریم، چه ذوقی کردیم، این روزها در پیک پنجم کرونا و ورود دلتای بزرگ به شهرها، همه یا سر کار هستند، یا بیمار یا همراه بیمار ؛ این همه مشکل کم بود قطعی مجدد برق هم به آن اضافه شد، آن هم  دو ساعت نه دو سه تا دو ساعت دو ساعت.

یعنی اوضاع تولید و ذخیره انرژی برق ما در حدی نیست که فقط سه ماه تابستان را آبروداری کند؟ باور کنید مردم گناه دارند، همه ما گناه داریم، برخی درآمدشان از کار با لوازم برقی تامین می شود؛ برخی بیمار دچار سوختگی شدید دارند نگران هستند از دست بروند.

نمی دانم شاید مسؤولان بگویند چه خبر است شلوغش کرده اید، ولی واقعا اینطور نیست شلوغ نیست خیلی هم خلوت است، بروید به کوچه و پس کوچه های شهر که بوی مرگ و دوری می دهد سری بزنید ببینید گرانی ها و کرونا چه به حال روز این مردم آورده است .

دیگر تاب و توانی نمانده که تحمل گرما و عدم استفاده از ملزومات برقی هم به آن اضافه شود، صفحات مجازی را که باز می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندراحوالات مردم در امتداد خاموشی ها و شل کن سفت کن اداره برق

اندراحوالات مردم در امتداد خاموشی ها و شل کن سفت کن اداره برق