مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مرداد 1400 ساعت 05:352021-08-10سياسي

سرپرست شهرداری جیرفت معرفی شد


رییس شورای اسلامی شهر جیرفت از معرفی سرپرست شهرداری این شهر خبرداد و گفت: انتخاب و معرفی شهردار جیرفت بدون عجله و شتابزدگی در دستور کار است.

- ایسنا/کرمان رییس شورای اسلامی شهر جیرفت از معرفی سرپرست شهرداری این شهر خبرداد و گفت: انتخاب و معرفی شهردار جیرفت بدون عجله و شتابزدگی در دستور کار است.

رضا سالاری در گفت و گو با ایسنا همدلی و آرامش را رمز موفقیت شورا در انتخاب شهردار عنوان کرد و گفت:در حال حاضر سرپرست شهرداری جیرفت معرفی شده است و ارائه خدمات به مردم همچنان ادامه دارد.

وی توجه ویژه به مناطق کم برخوردار شهر جیرفت را اولویت کار ششمین دوره شورا دانست و افزود: مطالبات مردم را در زمان تبلیغات انتخاباتی و وعده هایی دادیم نباید فراموش کنیم و طبق برنامه زمانبندی زیرساخت های تفریحی و خدمات رسانی فراهم خواهند شد.

رییس شورای اسلامی شهر جیرفت تکمیل و تجهیز پارک بانوان را مطالبه بحق جامعه زنان و شهروندان بیان کرد و گفت: بخشی از پارک بانوان آماده سازی شده است که تکمیل و تجهیز آن در دستور کار است.

سالاری توجه به تنظیف و نحوه جمع آوری زباله های شهری را نیز از دیگر مطالبات مردمی عنوان کرد و افزود: انتظارات مردم و شهروندان بحق است و بدون حاشیه و اتحاد رویه باید جوابگوی مردم باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست شهرداری جیرفت معرفی شد

سرپرست شهرداری جیرفت معرفی شد