مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 18:002021-08-09سياسي

مداحان و مبلغان به دو زبان جوان و زمان مسلط باشند


رییس شورای هیئت های مذهبی لرستان با تأکید بر لزوم برگزاری دوره مقتل خوانی برای مداحان، گفت: مداحان و مبلغان به دو زبان جوان و زمان مسلط باشند.

- ایسنا/لرستان رییس شورای هیئت های مذهبی لرستان با تأکید بر لزوم برگزاری دوره مقتل خوانی برای مداحان، گفت: مداحان و مبلغان به دو زبان جوان و زمان مسلط باشند.

حجت الاسلام روح الدین دریکوند در گردهمایی هیئت های مذهبی و مداحان لرستان اظهار کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان و معاونان در برگزاری و برپایی محافل عزاداری امام حسین(ع) از ماه ها قبل برنامه ریزی کرده اند.

وی با اشاره به اینکه در جریان سیل لرستان، هیئت های مذهبی سنگ تمام گذاشتند و با برپایی موکب ها باعث دلگرمی سیل زدگان شدند، ادامه داد: تمام فعالیت ها و آمادگی محفل عزاداری توسط هیئت های مذهبی صورت می گیرد.

دریکوند با اشاره به اینکه مبلغان و مداحان باید مسلط به دو زبان جوان و زبان زمان باشند، تصریح کردد: برخی اشعار و قالب های شعری سخیف و در شأن اهل بیت(ع) نیست که برای رفع این مشکل برگزاری دوره مقتل خوانی برای مداحان پیشنهاد می شود، چراکه اشعار باید مبتنی بر مقتل ها باشد.

رییس شورای هیئت های مذهبی لرستان بر لزوم بیان احکام اولیه و مبتنی بر زمان توسط مبلغان برای هیئت های مذهبی، خاطرنشان کرد: ولایت پذیری تابلوی هیئت های مذهبی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مداحان و مبلغان به دو زبان جوان و زمان مسلط باشند

مداحان و مبلغان به دو زبان جوان و زمان مسلط باشند