مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 17:302021-08-09سياسي

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی قم جهادگر نمونه کشور شد


آیین چهل و یک سالگی جهاد دانشگاهی با ارتباط تصویری زنده طی واحدهای سازمانی این نهاد و معرفی و تقدیر از جهادگران نمونه کشوری دقایقی قبل پایان یافت.

- ایسنا/قم آیین چهل و یک سالگی جهاد دانشگاهی با ارتباط تصویری زنده طی واحدهای سازمانی این نهاد و معرفی و تقدیر از جهادگران نمونه کشوری دقایقی قبل پایان یافت.

مراسم گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی در حضور دکتر محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاد دانشگاهی، معاونان و اعضای هیات امنای این نهاد و طی ارتباط زنده با واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی امروز 17 مردادماه در خانه ملت برگزار و در پایان از جهادگران نمونه این نهاد تقدیر شد.

لیلا ناصرپور معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم نیز در این مراسم به عنوان جهادگر نمونه معرفی شد و ضمن ارتباط زنده تصویری لوح تقدیر دریافت کرد.

در متن لوح تقدیر این جهادگر نمونه آمده است: جهادگر ارجمند سرکار خانم لیلاناصرپور به مناسبت چهل و یکمین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی و ارج نهادن به شایستگان عرصه جهاد علمی - فن آوری و فرهنگ جهادی از تلاش های بی دریغ سرکارعالی در مسیر تحقق آرمان های این نهاد انقلابی قدردانی نموده، لوح تقدیر جهادگر نمونه به سرکارعالی اهدا می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی قم جهادگر نمونه کشور شد

معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی قم جهادگر نمونه کشور شد