مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 12:002021-08-09ورزشي

بهره برداری از پروژه شهیدان برقعی تا پایان سال


شهردار قم از بهره برداری از پروژه شهیدان برقعی تا پایان سال خبر داد و گفت: در برنامه قم 1404 ، فضای سبز 26 مترمربع به ازای هر شهروند هدف گذاری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید مرتضی سقاییان نژاد در حاشیه افتتاح پروژه های شهرداری قم اظهار داشت:خدا را شاکریم که طبق قولی که داده شد چهارشنبه هر هفته پروژه هایی را در سطح شهر کلنگ زنی و به بهره برداری برسانیم.

وی با بیان اینکه در این ایام، پروژه ها یکی پس از دیگری در اجرای طرح “قم در مسیر تحول” به بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی آن آغاز شد تصریح کرد: سالن چندمنظوره فرهنگی ورزشی شهید جعفری نیا اخیراً به بهره برداری رسیده و طبق برنامه در هر منطقه شهری یک سالن در دست اجرا قرارگرفته است.

شهردار قم افزود: تاکنون 4 مجتمع فرهنگی ورزشی به بهره برداری رسیده و چهار پروژ نیز در دست اقدام و بهره برداری است و مجتمع های بعدی در مناطق 5 و 8 و سپس مناطق 3 و 7 اجرایی می شود و یکی بعد از دیگری به بهره برداری می رسد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای طرح “قم در مسیر تحول” همچنان تداوم دارد که در آینده در حوزه پسماند خط دو پسماند به بهره برداری می رسد، همچنین فاز سه خیابان روحانی و خیابان سجادیه یا همان خیابان شهیدان برقعی نیز در دست اقدام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از پروژه شهیدان برقعی تا پایان سال

بهره برداری از پروژه شهیدان برقعی تا پایان سال