مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 10:402021-08-09سياسي

توزیع واکسن باید متناسب با جمعیت شهرستان باشد/ بستری 1000 بیمار کرونایی در رشت


فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه تعداد بستری شده های کرونا از 700 نفر به 1005 نفر رسیده است، گفت: درست است که در تهیه واکسن مشکلاتی وجود دارد ولی در توزیع باید متناسب با سهم جمعیت شهرستان باشد.

- ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه تعداد بستری شده های کرونا از 700 نفر به 1005 نفر رسیده است، گفت: درست است که در تهیه واکسن مشکلاتی وجود دارد ولی در توزیع باید متناسب با سهم جمعیت شهرستان باشد.

علی فتح اللهی امروز در ستاد کرونای شهرستان رشت که در فرمانداری برگزاری شد، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: متاسفانه امسال هم مجبور هستیم مراسم ها و برنامه های گرامیداشت دهه محرم را با محدودیتی که وجود دارد برگزار کنیم و نمی توانیم آنطور که باید شاهد تجمعات عزاداران باشیم.

امیدواریم ضمن رعایت موازین و پروتکل های بهداشتی بتوانیم در برگزاری برنامه ها مشارکت فعالانه داشته باشیم.

فرماندار شهرستان رشت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و روز خبرنگار افزود: از زحمات اصحاب رسانه قدردانی ویژه داریم که همواره در شرایط سخت و بحرانی و مناطق خطرآفرین برای انجام رسالت شان تلاش می کنند، از ادارت انتظار دارم که همواره حرمت این عزیزان را حفظ کنند زیرا هر تصمیمی که ما در جلسات می گیرم در نهایت با تلاش خبرنگار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع واکسن باید متناسب با جمعیت شهرستان باشد/ بستری 1000 بیمار کرونایی در رشت

توزیع واکسن باید متناسب با جمعیت شهرستان باشد/ بستری 1000 بیمار کرونایی در رشت