مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 09:552021-08-09سياسي

امام جمعه یزد: رفتارهای نوظهور در خانواده ها آسیب شناسی شود


امام جمعه یزد با اشاره به برخی رفتارهای نوظهور در خانواده ها مثل علاقه به نگهداری از حیوانات خانگی یا بی میل شدن به ازدیاد جمعیت گفت: این رفتارها باید آسیب شناسی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی ظهر امروز در مراسم تجلیل از مزدوجین هلال احمری استان با بیان این که مسئله خانواده بسیار حائز اهمیت است، اظهار کرد: اهمیت خانواده در آیات قرآن و روایات معصومین(ع) مورد تاکید قرار گرفته و خداوند زوجین را موجب رحمت و مودت و عطوفت و مایه آرامش یکدیگر دانسته است.

وی با اشاره به ضرورت تبیین فرهنگ هدایتگری بین اشقشار مختلف جامعه،  افزود: در بین نهادهای اجتماعی، نهاد خانواده بسیار مقدس و حائز اهمیت است زیرا کانون خانواده، کانون صمیمیت، مودت و رحمت است.

امام جمعه یزد در ادامه با اشاره به شیوه های زندگی غربی ها و ارتباط نامناسب اعضای خانواده با یکدیگر گفت: در این شرایط تبادل تربیت و معنویت و مودت انجام نمی شود و چنین خانواده ای نه خود موفق است و نه می تواند جامعه موفقی را تشکیل دهد و این همان شرایطی است که امروز جامعه غرب با آن دست به گریبان شده است.

ناصری عنوان کرد: وقتی بنیان خانواده قوی نباشد و خانواده جایگاه آرامش انسان نباشد، افراد به سمت پوچی می روند و به تدریج به هنجارشکنی در جامعه می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد: رفتارهای نوظهور در خانواده ها آسیب شناسی شود

امام جمعه یزد: رفتارهای نوظهور در خانواده ها آسیب شناسی شود