مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 08:102021-08-09سياسي

برنامه ی کمیته امداد ایلام برای اطعام در ماه محرم


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» استان ایلام از اجرای طرح اطعام حسینی با هدف کمک به نیازمندان این استان در ماه محرم امسال خبر داد.

- ایسنا/ایلام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان ایلام از اجرای طرح اطعام حسینی با هدف کمک به نیازمندان این استان در ماه محرم امسال خبر داد.

قنبر موسی نژاد در نشست ستاد احسان حسینی، اظهار کرد: طرح اطعام و احسان حسینی با هدف گره گشایی از مشکلات اقتصادی مددجویان در ایام محرم و در ادامه پویش هایی همچون ایران همدل و کمکهای مومنانه صورت می گیرد.

وی افزود: از طریق این طرح مردم خیر و نیکوکار استان و عزاداران حسینی در طول ماه محرم می توانند کمکها و نذورات خود را برای کمک به نیازمندان در اختیار کمیته امداد قرار دهند و در این زمینه همه دفاتر کمیته امداد و نیز مراکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد آماده دریافت کمکها و نذورات مردم نوع دوست استان هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره استان ایلام به دیگر روشهای مشارکت در این طرح اشاره کرد و گفت: به منظور دسترسی راحت تر برای مشارکت در طرح اطعام و احسان حسینی از طریق شماره گیری کد #10848877* و یا شماره کارت 0354_5003_9975_6037 نذورات خود را واریز کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ی کمیته امداد ایلام برای اطعام در ماه محرم

برنامه ی کمیته امداد ایلام برای اطعام در ماه محرم