مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 07:552021-08-09دانش

واکسینه شدن تمامی دانشجویان دانشگاه آزاد گیلان تا پایان شهریورماه


به گفته رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با اشاره به واکسینه شدن 100 درصدی اعضا هیئت علمی و دانشجویان رشته های پزشکی و پیراپزشکی گفت: تا پایان شهریورماه تمامی دانشجویان در دانشگاه آزاد استان گیلان واکسینه شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد دوستار ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه گیلان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد این استان با تبریک فرارسیدن استان گیلان با تأکید بر اهمیت رسانه در حل بسیاری از مشکلات کشور افزود: خبرنگاران با تمامی مردم و با افکار مختلف سروکار داشته و نقش بسیار تأثیرگذاری در شناسایی و حل بسیاری از مشکلات دارند.

دوستار نقش اخلاق رسانه در جامعه را بسیار مهم و مؤثر دانست و بیان کرد: متأسفانه اخلاق در کشور و در برخی از حوزه ها از بین رفته است زیرا اگر اخلاق در جامعه از بین برود ارزش های اسلامی هم از بین خواهد رفت لذا اصحاب رسانه باید در انتشار اخبار، دقت، صحت و سرعت را موردتوجه قرار دهند.

وی با اشاره به میزان تأثیرگذاری دانشگاه آزاد در حوزه های مختلف جامعه تصریح کرد: بر اساس آمار 32 هزار دانشجو در 15 مرکز و واحد دانشگاه آزاد مشغول به تحصیل بوده و همچنین  850 اعضا هیئت علمی ثابت در این دانشگاه مشغول به فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسینه شدن تمامی دانشجویان دانشگاه آزاد گیلان تا پایان شهریورماه

واکسینه شدن تمامی دانشجویان دانشگاه آزاد گیلان تا پایان شهریورماه