مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 07:252021-08-09حوادث

کشف بیش از 300 کیلو تریاک در خراسان جنوبی/ دستگیری 4 سوداگر مرگ


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف 339 کیلو و 50 گرم تریاک در استان خبر داد و گفت: این میزان طی 2 عملیات پلیسی در نهبندان کشف و ضبط شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سردار ناصر فرشید صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی به یک سواری متوقف کردند که در بازرسی از آن 136 کیلو و 200 گرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و 2 سوداگر مرگ را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرشید همچنین اضافه کرد: مأموران ایست و بازرسی سهل آباد نهبندان هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک کامیون حامل بار علوفه مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی با بیان اینکه مأموران در بازرسی از کامیون 202 کیلو و 850 گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای داخل بار علوفه جاساز شده بود را کشف کردند، مطرح کرد: در این رابطه یک خودروی سنگین توقیف و 2 متهم دستگیر شده را به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تبیین کرد: پلیس با رصد شبانه روزی محورهای مواصلاتی اجازه جولان به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ را نخواهد داد و با قاطعیت با برهم ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 300 کیلو تریاک در خراسان جنوبی/ دستگیری 4 سوداگر مرگ

کشف بیش از 300 کیلو تریاک در خراسان جنوبی/ دستگیری 4 سوداگر مرگ