مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 06:452021-08-09پزشكي

واحدهای صنفی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند


اتاق اصناف ایران در اطلاعیه ای واحدهای صنفی از جمله سوپرمارکت ها و خواربارفروشی ها، نانوایی ها، رستوران ها، فروشگاه های زنجیره ای، تالارهای پذیرایی را ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، رکورد مرگ و میر روزانه در ایران در اثر این بیماری شکسته شد.

اگرچه شاخص ریسک شهرهای قرمز بیش از 4 است، در حال حاضر شاخص ریسک 121 شهرستان به بیش از عدد 12 رسیده است که یعنی باید عملاً وضعیت سیاه داشته باشند.

همچنین در بعضی از شهرستان ها این عدد به 59 رسیده است که این شهرستان ها در نقشه های نشان دهنده وضعیت شیوع، با رنگ های قرمز تیره و قرمز خیلی تیره نشان داده می شوند.

همچنین طبق آخرین آمار منتشره از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، میزان رعایت پروتکل های بهداشتی به 38٫89 رسیده است که این آمار طی یک سال گذشته کمترین مقدار است.

لذا رابطه معکوس کاهش شدید رعایت پروتکل های بهداشتی و افزایش تأسف بار مرگ و میر ما را ملزم می دارد تا در سبک زندگی خود و اطرافیان تغییراتی ایجاد کنیم.

از این رو لازم است تا رعایت بیشتری هم در اماکن عمومی، مترو، اتوبوس، مطب های پزشکی، بانک ها و ادارات و … هم در واحدهای صنفی از جمله سوپرمارکت ها و خواربارفروشی ها، نانوایی ها، رستوران ها، فروشگاه های زنجیره ای، تالارهای پذیرایی و… شود که این امر با همکاری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای صنفی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند

واحدهای صنفی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند