مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 05:452021-08-09ورزشي

مسئولان ورزش سه گانه یزد را دریابند


رییس هیات ورزش های سه گانه استان یزد گفت: بی حمایتی و محدودیت هایی که استان برای بانوان مستعد این رشته ایجاد کرده باعث شده تا بانوان از این ورزش استقبال نکنند.

- ایسنا/یزد رییس هیات ورزش های سه گانه استان یزد گفت: بی حمایتی و محدودیت هایی که استان برای بانوان مستعد این رشته ایجاد کرده باعث شده تا بانوان از این ورزش استقبال نکنند.

محمد جواد حفظی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ورزش سه گانه ترکیبی از سه مرحله استقامتی در قالب سه رشته ورزشی شنا، دوچرخه سواری و دو است.

وی با بیان این که استان یزد روند صعودی قابل توجهی از این رشته را طی سالهای اخیر در کشور پیموده است، افزود: جایگاه ورزش سه گانه استان از پله 28 استان های کشور به رتبه هشتم ارتقا پیدا کرده که این دستاورد خوبی طی دو سال اخیر بوده است.

حفظی با بیان این که نبود حمایتهای لازم استانی باعث شد تا در سال جاری موفق به حضور در مسابقات قهرمانی کشور نشویم، خاطرنشان کرد: متاسفانه با وجود همه درخواست های هیات ورزشهای سه گانه استان از اداره کل ورزش و جوانان جهت آماده سازی و اختصاص استخر صرفا برای آمادگی فعالان این رشته ورزشی جهت حضور در مسابقات کشوری، هیچگونه توجهی به این مهم نشد و ورزشکاران یزدی از این دوره از مسابقات بازماندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان ورزش سه گانه یزد را دریابند

مسئولان ورزش سه گانه یزد را دریابند