مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 05:052021-08-09اجتماعي

کنکور یک رقابت ناعادلانه است


مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: کنکور یکی از بدعت هایی است که از بدو تاسیس آموزش و پرورش به وجود آمده و در واقع یک رقابت ناعادلانه است و تاثیر روانی خوبی بر فرزندان این جامعه ندارد.

- علیرضا سعدی پور در جلسه تحلیل کنکور 1400 کتاب امروز با حضور دهقان معاون آموزش متوسطه و روسای حوزه آموزش اداره کل آموزش و پرورش مازندران برگزار شد با استناد به سند تحول بنیادین گفت کنکور یکی از ساعت های سند تحول را شامل می شود اما سند تحول تک ساحتی نیست و دارای 6 ساحت است.

وی افزود: کنکور یکی از بدعت هایی است که از بدو تاسیس آموزش و پرورش به وجود آمده و در واقع یک رقابت ناعادلانه است و تاثیر روانی خوبی بر فرزندان این جامعه ندارد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر لزوم بازنگری در مسائل آموزش و پرورش از جمله کنکور اذعان داشت: متاسفانه بر اساس سنجه های موجود یکی از چیزهایی که به عنوان خروجی آموزش و پرورش محسوب می شود کنکور است که در واقع این یک امر نادرست است.

چراکه وظیفه آموزش و پرورش تربیت انسانهایی که خوب تست بزنند نیست بلکه هدف دستگاه تعلیم و تربیت، تربیت انسان های شایسته ای است که مهارتهای زندگی را آموخته باشند.

سعدی پور بیان کرد: همیشه از رتبه های برتر کنکور صحبت می شود و خبرنگاران و رسانه ها از آنها مصاحبه می کنند و همواره مورد تقدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنکور یک رقابت ناعادلانه است

کنکور یک رقابت ناعادلانه است