مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 04:552021-08-09بين الملل

استعفای دستیار ارشد فرماندار نیویورک در پی افشای رسوایی اخلاقی رییسش


یکی از دستیاران ارشد «اندرو کومو» در پی رسوایی مربوط به اتهامات متعدد تعرض جنسی فرماندار، با بیان این که دو سال گذشته به لحاظ عاطفی و روحی برای او سال های سختی بوده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ملیسا دروسا از دستیاران ارشد اندرو کومو فرماندار نیویورک در پی رسوایی مربوط به اتهامات تعرض جنسی فرماندار از سمت خود استعفا کرد.

  شبکه سی ان ان گزارش داد دستیار کومو در بیانیه ای که برای اعلام استعفای خود منتشر کرد، دو سال گذشته را سال های سختی خواند و گفت: برای شخص من دو سال گذشته به لحاظ عاطفی و روحی سال های سختی بود.

  این استعفا در حالی است که خود کومو که با اتهام آزار و اذیت جنسی 11 زن مواجه است، حاضر به استعفا نشده و اتهامات مبنی بر تخلف و رفتار نامناسب را رد می کند.

دادستانی فدرال آمریکا بامداد روز چهارشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازتحقیقات درباره آزار و اذیت های جنسی فرماندار نیویورک علیه زنان را منتشر کرد.

در گزارش دادستان کل ایالت نیویورک آمده است اندرو کومو فرماندار این ایالت که از سال 2011 در این پست حضور دارد، به روش های مختلف 11 زن را مورد تعرض جنسی قرار داده و قانون شکنی کرده است.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، این تحقیقات پنج ماهه درباره شکایت ها از تعرض جنسی فرماندار نیویورک نشان داد که کومو فضای کاری مسمومی را برای کارکنان خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعفای دستیار ارشد فرماندار نیویورک در پی افشای رسوایی اخلاقی رییسش

استعفای دستیار ارشد فرماندار نیویورک در پی افشای رسوایی اخلاقی رییسش