مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 04:402021-08-09اجتماعي

شیراز به سوگ قدسیان می نشیند


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، از برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی و هنری با عنوان «سوگ قدسیان» به مناسبت فرا رسیدن محرم و صفر و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، از برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی و هنری با عنوان سوگ قدسیان به مناسبت فرا رسیدن محرم و صفر و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان خبر داد.

مرتضی جعفری با بیان اینکه در اولین روز از محرم امسال پرچم بزرگ یا حسین در میدان ورودی دروازه قرآن شیراز، برافراشته می شود، گفت: امسال بیش از 400 سازه در سطح شهر به اکران طرح های محرم و سوگواری سید الشهدا اختصاص یافته است که در کنار پل ها و بیلبوردهای موجود، 200 سازه بزرگ مقیاس نیز در بلوارهای اصلی شهر نصب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز، او افزود: نصب پرچم ، ریسه و کتیبه های ویژه محرم، نصب المان های مذهبی ویژه محرم روی اتوبوس های شهری، چاپ 30 هزار نسخه پوستر با شعار ما ملت امام حسینیم با رویکرد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگاه داشتن یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، کمک به برپایی موکب ها و اجرای برنامه های عزاداری توسط گروه های خودجوش مردمی، از اقدامات شهرداری برای فضاسازی مناسب شهری ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز به سوگ قدسیان می نشیند

شیراز به سوگ قدسیان می نشیند