مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 مرداد 1400 ساعت 04:002021-08-09اقتصادي

لیست خبرنگاران برای مسکن هنوز تکمیل نشده است


از 10 هزار نفری که مشمول طرح مسکن خبرنگاران هستند اسامی هزار نفر که قرار بود تا 17 مرداد توسط وزارت ارشاد اعلام شود هنوز به دست وزارت راه و شهرسازی نرسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز 9 مردادماه 1400 تفاهم نامه ساخت 10 هزار واحد مسکونی برای اصحاب رسانه و هنر بین وزرای راه و فرهنگ به امضا رسید.

تا آن روز اسامی 9 هزار نفر از 55 هزار نفری که واجد شرایط شناخته شدند به وزارت راه و شهرسازی اعلام شد و قرار بود تا 17 مرداد روز خبرنگار اسامی هزار نفر باقی مانده نیز اعلام شود که هنوز این موضوع محقق نشده است.

درخصوص لیست نهایی از محمود محمودزاده ـ معاون وزیر راه و شهرسازی ـ سوال کردیم که عنوان کرد در انتظار ارائه لیست هزار نفر باقیمانده از سوی وزارت ارشاد هستیم.

شنیده ها حاکی از آن است که محمد اسلامی ـ وزیر راه و شهرسازی ـ به عنوان وزیر پیشنهاد دولت سیزدهم نیز به مجلس معرفی خواهد شد.

بنابراین موضوع تفاهم نامه های امضا شده با دستگاههای مختلف در قالب طرح اقدام ملی مسکن پیگیری می شود.

با این حال به دلیل تقارن روز خبرنگار با تغییر دولت، مراسمات تنفیذ، تحلیف و معرفی وزرا احتمالا موضوع مسکن خبرنگار مقداری تحت الشعاع قرار گرفته و احتمالا برای نهایی شدن این موضوع باید در انتظار استقرار وزیر جدید ارشاد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست خبرنگاران برای مسکن هنوز تکمیل نشده است

لیست خبرنگاران برای مسکن هنوز تکمیل نشده است